dilluns, 23 de setembre del 2013

La Protagonista

A partir d'aquesta setmana, cada dilluns, un/a dels nostres alumnes de 1r ens explicarà coses ( les coses que vulgui). El seu plat preferit, la cançó que més li agrada o algun record d'aquells entranyables. Ens portarà fotografies o objectes personals per compartir amb tots nosaltres. 
Al llarg d'aquesta estoneta ens coneixerem una mica més. 

Avui hem començat amb la Laura Solà. Aquí teniu l'escrit que la Laura ha fet de la seva història. 


Hola, sóc la Laura. Vaig néixer un 17 d'octubre de l'any 2001 a la clínica Corachan de Barcelona. Tinc dos germans més grans: l'Oriol i l'Albert. Mentre estava a la clínica em venien a veure sovint.

Vaig preocupar molt els meus pares, ja que en una setmana em vaig aprimar quasi mig quilo. El fet és que no sabia mamar, però així que em van començar a donar biberons ja vaig recuperar ràpidament el pes.

Vaig començar a caminar als 14 mesos, però abans ja gatejava anava sense parar amunt i avall.

Com que em costava molt menjar, el meu pare sempre m'explicava històries que s'inventava i a mi 'encantava escoltar-lo. I a la nit, per anar a dormir la mare sempre em llegia contes.
Sóc una nena molt tranquil·la però amb idees una mica esbojarrades.

L'aigua m'encanta i mai no perdia l'oportunitat d'estar en remull.

M'agrada molt l'esport, vaig fer durant uns quants anys patinatge sobre rodes. Després vaig provar tennis, però no em va agradar gaire, així que em vaig apuntar a fer dansa contemporània. I actualment faig voleibol, que m'agrada molt.

M'agrada molt menjar espaguetis a la carbonara i el meu color preferit és el blau fluix. El grup de música que més m'agrada és el dels One Directions.

Ara començo una nova etapa, l'ESO, que espero que em vagi molt bé.

                                                                                          Laura Solà


                                   La Laura en el moment de l'explicació.


                                   
                                    
                                       Tots escoltant amb molta atenció.


Les fotos de la seva infància
que ella ha seleccionat per a nosaltres.


                                       Els seus objectes més preuats. 
  
                                 
                                  Gràcies Laura. Ho hem passat molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada