dilluns, 11 de novembre del 2013

Elena, és el teu torn.

Aquesta setmana la nostra protagonista és l'Elena Gangoso. Ens ha explicat que li agrada molt viatjar amb la seva família, que als 3 anys ja sabia nedar i que li van posar Elena per les tres bessones.... 




Així ens ho explica ella:
Hola em dic Elena Gangoso Espín, tinc 12 anys i vaig néixer el 3 de febrer, a les 12:00 del migdia, a la Clínica del Remei de Barcelona. Vaig pesar 3 quilos 50 grams. Em van batejar a la església: Santa Joaquima de Vedruna. Sóc la filla petita dels meus pares. Tinc dos germans més grans: l'Eduard que és el més gran i te 22 anys i l'Elisabet que és la mitjana  i té 18 anys. Els meus pares és diuen Lydia i Pere. Tinc dos gossos, un Schnauzer miniatura que és diu Snook i un Caniche que és diu Triplet, perquè ens el van regalar la setmana que el Barça va guanyar el triplet.

Em dic Elena per una senzilla raó: Quan van saber que jo era una nena, van dubtar en varis noms, entre ells Maria, Tania, etc....però a la meva germana li agradaven molt les tres bessones i repassant els seus tres noms, al dir Elena els hi va agradar a tots, i així va ser perquè em dic com em dic.

Quan era menuda, no m'agradava gens anar estirada al cotxet havia d’estar mirant-ho tot!  Per dormir-me necessitava que em posessin la música d'un peluix que penjava d'una de les puntes del meu bressol. També era molt autònoma , i amb dos anys ja em volia dutxar i vestir sola. Sempre m'ha agradat molt l'aigua i als 3 anys ja sabia nedar.
De petita era bastant moguda, i enseguida volia assabentar-me de tot el que passava al meu voltant. Un dia mentre la meva mare planxava  en una altra habitació, jo vaig agafar el telèfon i vaig trucar als bombers, no sabem si perquè vaig veure el telèfon a algun lloc o va ser per casualitat; el fet és que durant una bona estona vaig estar prement el boto de"rellamada", per tant no parava de trucar-los.
En un moment que jo penjo el telèfon, els bombers truquen i agafa el telèfon la meva mare i li diuen que com només sentien una nena petita  ja estaven a punt de enviar una unitat, creient que pasava alguna cosa. La meva mare no s'ho podia creure!
Una altra anècdota, és que al meu pare i a la meva àvia els hi vaig donar un bon ensurt, després d'una compra al supermercat, quan estàvem a la caixa em vaig escapar de la mà, i vaig sortit corrents cap al carrer, el meu pare va córrer darrere meu i mig supermercat intentant-me parar, però jo passava entre mig de les cames dels senyors i esquivava a tota la gent, vaig sortir al carrer i abans de creuar el meu pare em va poder agafar.

A P-3 vaig tenir a la meva mare de professora , donat que va anar un curs a fer un treball a una escola rural, i vam estar tot l'any allà. A P-4 i P-5, vaig anar a una escola de monges, i no m'agradava gens! No hi anava gens contenta.
A 1r de Primària, vaig entrar a l'escola Patufet, i enseguida vaig sentir que aquesta sí que era la meva escola. A tercer de primària, vaig fer la comunió amb la gent d'aquesta classe, al 6 de juny del 2010 a la església de la Bonanova.

Les meves aficions són: ballar ( des de molt petita), cantar, teatre, llegir, escoltar música i anar al Camp nou, ja que sóc molt culer, sóc sòcia des de que tenia 4 anys, per això m'agrada molt jugar a futbol.
El meu color preferit és el lila. Sóc bastant nocturna, no m'agrada massa dormir moltes hores. Tampoc m'agraden els llocs tancats especialment els ascensors!
El meu plat preferit és l’arròs a la cubana, tot i que els espaguetis i la carn arrebossada també m'agraden molt. També acostumo a menjar moltes amanides i m'agraden molts els iogurts.

He viatjat amb la meva família a: París, Disneyland, Menorca, Galícia, Cantàbria, Alacant, Madrid , ( tot i que va ser per la final de la copa del Rei del Barça i va ser una experiència molt emocionant). Quan era petita acostumava a passar les vacances entre Puigcerdà i Caldes de Montbui a casa dels avis, però ara estiuegem a Pineda de mar. M'agrada molt la platja i anar amb bicicleta.

M'agrada la música POP, i els meus cantants preferits són: Miley Cyrus, Dani Martin i Kate perry.

El meu somni és ser actriu, encara que sé que és un món molt difícil, però jo sempre dic que s'ha de lluitar pel que un vol, encara que també faré psicologia. Com a extraescolars estudio: Jazz, teatre, claqué,  cant i piano a l'Escola Memory de Barcelona. Aquest curs també faré anglès.





Tots molt atents.
Elena, quantes coses que ens has portat!





Gràcies Elena, ha estat una estona força divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada