dilluns, 18 de novembre del 2013

I avui el Sergi ens explica...

Avui, amb el Sergi, acabem la primera tanda de protagonistes. Continuarem després de les vacances de Nadal.

Al Sergi li agrada passejar pel bosc, anar amb els seus amics pel carrer i menjar macarrons....

Això és el que ell ens ha explicat:
                              
Hola em dic Sergi, avui com ja sabreu sóc el protagonista.

Bé, us volia explicar que el Pol, el seu germà, l’Ana, la Laia i jo acompanyats dels pares anàvem a una masia que es deia “Cal Xocolater” allà ens ho passàvem molt bé. Teníem una piscina de plàstic on portàvem xeringues i les fèiem servir com a pistoles d'aigua  Fèiem barbacoes, paelles, bé, en general pel menjar no ens preocupàvem. Hi havia una font que tenia la forma de la sargantana del “Parc Güell”, on sempre ens hi repenjàvem. Cada dia anàvem a fer una caminada pel bosc o pels carrers del poble Vilada.

Vaig tenir un gos i me l’estimava molt , es deia, Tro. Però un dia el vam haver de sacrificar perquè tenia un tumor a la panxa. Després de que moris li vaig escriure una carta que deia: “Tro t’estimem molt. La vida que tindries si fossis aquí seria molt "xula" però si no estàs no es divertida, gens ni mica. Eres el gos més maco del món. Tro t’estimem tots molt! Adéu”.

La meva mare, el meu pare, la meva avià i jo anàvem a un hotel de Santa Fe del Montseny; allà, jo anava a jugar a uns gronxadors i a vegades, quan tornava cap 
l’ hotel i estava a un metre de distància, mirava al darrere i no veia els gronxadors de la boira que hi havia. També anava a un llac on la meva àvia comprava pa perquè jo els hi tires als ànecs.

A mi m’agrada anar amb els meus amics pel carrer. Per menjar m’agrada l’escabetx i els macarrons.


No m'agrada que em molestin ni que em facin enfadar.







Aquesta ha estat una part de la meva història.



Gràcies Sergi,hem gaudit molt!
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada