divendres, 21 de març del 2014

I aquesta setmana el nostre protagonista...

L' Àlex. Ens ha explicat que va néixer abans de temps, que té dos germans uns quants anys més grans que ell  i que li encanta jugar a bàsquet....



Hola, em dic Alex tinc 12 anys i vaig néixer el 25 del 5 de 2001 a la Clínica del Remei. Era molt petit perquè vaig néixer als 8 mesos i mig. Vaig pesar 2’800 kg.

Quan era petit l’únic que volia menjar era meló i tomaquet perquè m’agradava molt.

Als dos anys i mig anava pel carrer amb la meva mare i vaig veure en una botiga una joguina del Batman que em va agradar molt i li vaig preguntar si me la podia comprar, i ella em va dir que aquella joguina era pels nens que ja no portaven xumet, i jo, sense pensar-m'ho dues vegades el vaig tirar en una paperera. I així vaig aconseguir el nino.

El parvulari on vaig anar va ser el Rosetó, perquè és on van anar el meus dos germans. Quan vaig acabar P-5 la directora del parvulari ( la Mercè ) va aconsellar els meus pares de venir al Patufet, i gràcies a ella estic aquí.

Les meves aficions són jugar a bàsquet i escoltar música.
El meu menjar preferit és la pasta en general.
El meu color preferit és el taronja.
I no tinc una canço preferida, algunes m’agraden més i altres menys.





               
                               El torn de preguntes ha estat molt divertit!
                                 Gràcies Àlex per les teves explicacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada