dissabte, 15 de febrer del 2014

El Nico és el nou protagonista...

Avui li ha tocat al Nico. Ens ha dit que juga a futbol, que li agrada escoltar música i que el seu plat preferit és l'arròs a la cubana....

Hola,em dic Nicolás Fernández Adalid .

Tinc 12 anys i vaig néixer el 22 de Juny del 2001 a la clínica del Pilar.
Quan vaig néixer la meva mare em va posar un barret blau perquè no tingues fred al cap.


Tinc 2 germans, el Lucas que te 16 anys i el Jordi que te 8 anys. La meva mare es diu Sonia i el meu pare Jordi. També tinc un gos que es diu Doc i es un Golden.

Quan era petit sempre anava amb el xumet i un mocador i la meva mare encara ho guarda, peró el mocador esta destrossat perquè el portava a tot arreu. Quan era petit  era bastant ros i la gent es pensava que era alemany.
Us vull ensenyar les meves primeres bambes. Quan les portava encara no caminava, després les va porta el meu germà petit.

El meu esport preferit es el futbol .Vaig amb el Roger i el Pau al OBAE.  
També m´agrada escolta música i jugar a l´ordinador.
El meu color preferit és el taronja i els meus números preferits son el 24 , 64 , 84
M'encanta l'arròs a la cubana.










              Gràcies Nico, ens has fet passar una molt bona estona.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada