dimarts, 4 de febrer del 2014

L' Ana és la protagonista d'aquesta setmana



L'Ana ens ha explicat que té una tortuga russa que es diu Pep, que li agrada fer manualitats i que vol ser actriu...

Hola em dic Ana Flores Mas, tinc 12 anys.

Vaig néixer el 26-07-2001 a la Clínica Sagrada Família a les 13:30 hores i vaig pesar 3k. 30g.


Els meus pares es diuen Lola i Pedro i tinc 2 germans, l'Eva i el Pedro.
Tinc 2 gossos el Goofy i la Rita i tinc una tortuga de terra russa que es diu Pep per l´entrenador del Barça “Pep Guardiola”. També tinc una periquita que es diu Linda, la té la meva àvia a casa seva, ja que un dia vam anar de vacances amb els meus pares i no ens la podíem emportar, li vam deixar a la meva àvia i no la vam anar a buscar perquè ja s´havia "encarinyat".


Quan tenia 19 dies, vaig fer la meva primera sortida a l´escenari, ja que la meva mare va estar els 9 mesos d´embaràs cantant a l' orquestra i tothom em volia conèixer.





Ara us explicaré una anècdota molt divertida: 
Quan tenia 20 mesos, donant un vol amb els meus pares vam entrar a una botiga que tenia a dins un estanc de peixos i  hi havia un peix gros com una bola; jo li vaig preguntar a la meva mare que perquè estava tan gras i ella em va dir que era perquè menjava molts xumets. 
Jo li vaig dir: mama, li tiro el meu? Però com jo no tenia força, va ser ella qui li va tirar. La meva sorpresa va ser que el vaig trobar un dia , quan vaig ser gran, dintre d' una capsa, i és que la meva mare va fer veure que li tirava al peix, quan en realitat se'l guardava a la butxaca per si a la nit plorava pel xumet, però no vaig plorar. 
Una altra anècdota de quan era petita és que un dia amb 1 any, encara no caminava i no saben com ho vaig fer, però hi havia un paquet de tabac a sobre la prestatgeria i em vaig menjar un cigarret. De sobte vaig començar a vomitar i ràpidament em van portar a l´hospital i jo estava "grogi"; em van tindre en observació i quan vam sortir de l´hospital, els meus pares es van quedar parats amb el diagnòstic que va escriure el metge, posava: Intoxicació per tabac, i el meus pares van dir: ostres però això sona molt fort! i el metge els va contestar: no us preocupeu, no és la primera ni l'última vegada que passa això. Ja ho em vist altres cops. 
Us explicaria més anècdotes, però no acabaria mai.


M´agrada molt fer manualitats, sóc molt pallassa, de fet faig teatre des de fa uns mesos, “Data de publicació: 25/06/2013”  vaig fer una paròdia al youtube que es diu IAIES AL PODER!!! em vaig divertir molt fent- la i faré moltes més. També monto a cavall des dels 3 anys, toco el piano...


Els meus colors preferits són el lila, el blau turquesa, el verd fluix i el tutti frutti.
M'agrada menjar de tot menys els pèsols, els hi tinc mania, no els puc ni veure!
 
De gran vull ser veterinària i actriu, però veterinària no se si de granja o de animals domèstics.




 
                                         Gràcies Ana, ha estat una estona molt divertida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada