dimarts, 25 de febrer del 2014

I aquesta setmana, el protagonista...el Nelson

El Nelson ens ha explicat que li agrada la pizza, que el seu pare és italià i que li agrada molt jugar a bàsquet...
Així ens ho explica ell:


Hola em dic Nelson Sabatino Lluch, tinc 13 anys vaig néixer a Barcelona  el 8 
d´octubre del any 2000 a les 11,40 del matí. 

Tinc una germana bessona que es diu Anna.  Els meus hobbies són el bàsquet, sortir amb els amics……

El meu menjar preferit és la pasta amb tomàquet i la pizza; el plat que menys m´agrada són les llenties.

La meva pel·lícula preferida és... "Rompiendo las reglas".

De petit no gatejava, sinó que anava a "culades". Vaig aprendre a caminar a  casa dels meus avis a Itàlia.
La  primera vegada que vaig pujar a un avió tenia un any.


   





Grazie Nelson!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada