dissabte, 5 d’abril del 2014

És el torn de l'Abril

Aquesta setmana la protagonista és l'Abril. És una gran esportista, li agrada la fotografia i també cantar cançons...



Em dic Abril Milla, tinc 12 anys i vaig néixer a la clínica Dexeus a les 7:15 h el dia 20 de desembre del 2001, vaig pesar 3,160 grams i vaig mesurar 49 cm. Durant els primers mesos era molt tranquil·la, però als 13, quan vaig començar a caminar ja no vaig parar de moure’m. Als dos anys i mig, la meva mare em va apuntar a gimnàs per veure si esgotava una mica. Vaig fer la guarderia a la Barbabum fins als dos anys i mig, perquè jo era de les petites. A P-3 vaig començar a l'escola San Agustín fins que vam decidir anar al l’Escola Patufet per proximitat el Nadal del mateix curs. 
Visc al barri de Gràcia amb el meu germà petit, el Jordi que té 8 anys i la meva mare, que es diu Sonia. Tinc dos germans més, però per part de pare; l’Eduard, de 30 anys i l’Alex de 26. 
Des dels dos anys i mig he practicat gimnàstica artística, primer a l’Ubae, després a la Salle, i per últim al CAR de Sant Cugat, i als estius cada dia tenia que anar allà. Als 10 anys, vaig vaig tenir que deixar la gimnàstica perquè volia canviar d'esport. Ara faig vòlei, és un esport que m'agrada molt i m'ho passo molt bé jugant.
M'agrada molt la fotografia, però també les cançons. No tinc cap menjar preferit però m'agraden molt els macarrons i la carn arrebossada. 

Anècdotes:
De petita, estava a Palamós (Girona) passejant, quan de sobte em vaig pujar a un banc i em vaig donar un cop al cap amb el canto del banc, el trau va ser a la cella, em van haver de posar punts.
Quan anava a P5, estava al pati amb les meves amigues jugant, em vaig ensopegar i em vaig donar de cap contra el canto de l'escala de pedra; també vaig anar a l’hospital, no em van haver de posar punts però  havia d'anar cada setmana durant una temporada perquè em vigilessin la ferida.


Gràcies Abril, ara ja et coneixem millor. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada