dilluns, 28 d’octubre del 2013

Miquel, aquesta setmana ets tu el protagonista.

Hola em dic Miquel i tinc 12 anys. Vaig néixer el 30 de gener del 2001 i visc a Barcelona.

Al néixer, em van envoltar de peluixos i em van fer una fotografia; la meva tieta la va emmarcar i la va posar a la seva habitació.

M’encanten unes sabatetes molt petites de quan era un Bebé. La meva mare sempre les té al mostrador de la sabateria i a mi sempre m’ha  semblat molt original.

Hi ha un osset molt especial per a mi, el tinc des de els 8 anys. Vaig canviar una serp del IKEA verda i rosa per un osset i el nom de aquest osset és Yogui.

Des de petit sempre m’ha agradat, un llibre de contes de Disney. Aquest llibre me’l llegia la meva mare. De tots els contes que hi ha, el meu conte preferit és el primer, el de l’Hèrcules; em feia molt feliç que me’l llegís la meva mare i, a més, tenia sort perquè era el més llarg.

Ara us mostraré unes fotos de quan era petit. Algunes són molt gracioses !

                                       
                                               Realment hi ha fotos molt divertides!          



              La sabateta, el peluix, el llibre de Hèrcules, la foto que et van fer quan vas néixer...

                                                                             
                                     Miquel,ens ha agradat molt compartir amb tu la teva  història.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada