dilluns, 14 d’octubre del 2013

Nova setmana, nova protagonista...


Li agraden les sabates de taló, li encanta viatjar i la seva passió és el ball... Parlem de la Janire, la nostra protagonista d'aquesta setmana.




Hola, bona tarda em dic Janire Rodríguez, tinc 12 anys i vaig néixer el 9 de febrer del 2001, a l’hospital Dexeus de Barcelona. Tinc un germà, el Joan que té 17 anys. No tinc cap mascota, però sempre m’han agradat els gossos i de gran en tindré un.

Quan vaig néixer, els veïns de la meva àvia, em van regalar una nina de color rosa. Me l’emportava a dormir a tot arreu, i en el moment que vaig començar a parlar li vaig dir “guapa”, i es va quedar amb aquest nom, i tota la família la coneix amb aquest nom.
Als 3 anys, sovint em cuidava el meu tiet, i els meus cosins em van donar el llibre de la constitució espanyola i anava amb aquest llibre a tot arreu.

M’encanta la moda, però sempre m’han agradat molt les sabates de taló, i sempre em posava les sabates de la meva mare o de la meva àvia. Un dia, el meu cosí gran, em va comprar unes sabates de taló de la “barbie”, estava tot el dia amb elles posades. 

Vaig començar ballet als 4 anys, i mai m’avorriré perquè ballar és la meva passió. La meva mare té les meves primeres sabatilles de mitja punta de record. Durant aquests anys que porto fent dansa, una de les coses que recordaré sempre és quan vaig fer de figurant al Gran Teatre del Liceu, en la opera Turandot de Puccini. Tenia vuit anys i va ser una gran experiència sortir a l’escenari, els camerins, el vestuari, el maquillatge, em sentia com si fos una artista.

Sóc una gran fan del grup de música pop de One Direction, tot i que també m’agraden els cantants: Miley Cyrus, Dani Martín i Pablo Alborán.

També m’agrada viatjar, i he anat a França varies vegades, i també a Anglaterra. El meu plat preferit són els espaguetis a la carbonara que fa la meva mare. No menjo carns vermelles, i el meu color preferit és el lila.



La seva passió, la dansa
La nina rosa que s'ha tornat blanca




                 

                  Quantes cosetes personals que ens has portat! 
               Gràcies, ara et coneixem una miqueta més.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada