divendres, 16 de maig del 2014

Ens retrobem amb el protagonista

 Després d'una breu parada ( Setmana Santa, preparació del treball de síntesi, Garrotxa...) tornem a retrobar-nos amb els nostres protagonistes. Queda molt poc per acabar el curs però els nostres nois/es encara tenen algunes coses per explicar-nos. Avui és el torn del Joan.

Vaig néixer el 17 de desembre del 2001 a l'Hospital de Barcelona.
Amb un any i mig vaig començar a anar a la guarderia  i després vaig venir a l'Escola Patufet. 
Quan tenia quatre anys em vaig caure per les escales i em vaig trencar les dos dents del davant. Als 6 anys, em vaig empassar una moneda mentre jugava amb ella.
A l'edat que tinc i ja m'han operat set cops. Quin rècord!
De petit volia ser pirata; volia ser el típic pirata que porta un pegat a l'ull, com els dels contes. Ara de gran el meu ideal seria ser jugador de bàsquet.
M'agraden els esports, m'agrada molt el ''RUGBI'" el futbol i el bàsquet i em comença a agradar el vòlei.



M' agraden molt els macarrons amb tomàquet i formatge tot i que el formatge sol no m'ha agradat mai i  no m'agrada gens l'amanida.
Tinc una gossa que es diu Kira, a casa li diem ''DESTROYER'' perquè ho trenca tot; té un any i l'únic que vol és jugar.
Quan tinc temps lliure vaig amb amb penny o patinet a donar una volta pel barri de Gràcia.
Així sóc jo, ja veieu que el meu dia a dia no és complicat, anar  a l'escola, jugar amb els amics, amb la gossa...



El torn de preguntes i respostes ha estat molt entretingut!
Ho has fet molt bé Joan! Hem passat una molt bona estona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada